27 Ocak 2013 Pazar

Ankaralı Blogger Anneler toplaşması


Ankara'ya geleli 2 senemiz doldu lakin bendeniz hala aktif hale gelemedim bir türlü.Geceli gündüzlü bütün zamanımı Uraz'la geçiriyorum özellikle geceli kısmı pek yorucu oluyor son günlerde. Bakıyorum diş çıkarmıyor , şükür ateşli bir hastalık yok ama gelin görün tavşan uykusunda uyuyor resmen Paşa.Her saatte bir anne diye sesleniyor odasından , gidiyorum yanına "kukaa" (kucak) diyor alıyorum kucağıma  başlıyoruz oda oda evi gezmeye.Tam uyuyor yerine yatıracağım diyorum yine uyanıyor "kukaa" ,  biraz daha dolaşıyoruz evde , "evet bu defa derin uyudu" diyorum yatırıyorum güç bela yerine , bu kez üstünü örtüyorum .Nasıl bir alıcı olduğunu çözemediğim bir hissiyatla bahtaniyesi ayağına değer değmez yine "kukaaa" feryadıyla ... Ben yeni çözümler arayadurayım Ankara'lı Blogger Anneler'in 6. buluşmalarını yapacaklarını öğreniyorum.Bir seviniyorum  ,bir heyecanlanıyorum sıvıyorum kolları ne zaman buluşacaklarını nerde buluşacaklarını araştıryorum.Eşimin de desteği ve biraz iteklemesiyle gitmeye karar veriyorum.
İyiki de gitmişim ...

Son derece keyifli bir kaç saat geçirdim Ankara'lı blogger Annelerle , onlar farkında değil ama öyle iyi geldiki bana  yeni birilerini tanımak , tek başıma bir yerlere gidiyor olmak. Toplantılarının daimi katılımcısı olmayı umutediyorum.

hobi dukkani / 2013 Ocak - Ankara

Sadece sohbet etmeyi , sadece iyi vakit geçirebilmeyi amaç ediniyorlar.
 "Sonuna kadar delikanlı anneyim ama  benim de arkadaşlarımla tek başına vakit geçirmeye ihtiyacım var ", diyen iş- güç -fikir sahibi güzel anneleri tanıdığa çok mutlu oldum.

Bu aradaaa ; 

Toplantının güzel sürprizleri de vardı .Bunlardan birincisi gün yayıncılık'ın güzel kitaplarıydı.
hobi dükkanı / 2013 Ocak


Diğeriyse cocukdukkani.com'nın ahşap çerçeve ve çorap hediyesiydi.

hobi dukkani / 2013 ocak


Hediyeler için Gün Yayıncılık ve Çocuk dükkanı'na, hediyelerimizi bize ulaştıran alternatif anne ve Arda'nınannesi'ne çok teşekkür ediyorum.

Şimdi ben Uraz Paşa için  deliksiz uyku araştırmalarına girişeyim zira tükendik....

1 yorum:

www.ekiszamani.com dedi ki...

Paylaşım çin teşekküt ederim blog olmasına rağmen çok güzel br siteniz var