27 Şubat 2013 Çarşamba

Tatlı Cumartesi



Cumartesi "Ankara'lı Anneler"le benim için 2.onlar için 8. buluşma gerçekleşti.Daha nicelerine , keyifle...

İşin Aslı hiç beklemiyordum bu kadar kalabalık olacağımızı.Bana ; "Ankara'lılar pek buluşup görüşmeyi sevmezler , görüşselerde çok diplomatik ve soğukturlar.E onlarda haklı iklim soğuk" denmişti.Aman ne yargılar varmış Bu Ankara'lılar hakkında.Hiç saklamaya niyetim yok gayet samimi ,oldukça içten evinin pasaklı halini fotograflayıp yarışmalara katılacak kadar kompleksiz ve "kim nederse desin "diyecek kadar da cesurlar.Son derece keyifli birkaç saat geçirdim onlarla , çokça gülerek .
Eve dönerken "önceden tanıyorum sanki hepsini "diye düşündüm.

"Baba" bir konuğumuz bile vardı "Çetin Baba" hatta "İzmirli Çetin Süper Baba".Bir çok erkeğin belki de hiç tartışmaya bile açmayacağı konuyu, "eş için şehir değiştirmeyi"  o olumlu yönde yanıtlayarak yerini eşinin ve çocuğunun yanında almış ve belkide kendi hayatını biraz daha "Çetin" leştirmiş bir baba o.

Bu arada,
yer seçimi de çok iyiydi söylemeden geçemeyeceğim .

Ayrıca ;
Mart buluşmasını şimdiden iple çekiyorum.Sesimi duyan Ankara'da yaşan anneler varsa hiç durmayın her ayın son cumartesisi kalkın gelin ,müthiş güzel enerji var bu annelerde.

hobi dükkanı / 2013/şubat -Ankara
hobi dükkanı / 2013 şubat -Ankara

Son olarak;
günün sürprizi Jonson's baby nin güzel şampuanları oldu , Uraz'a vermesem mi acaba diyorum :)

5 yorum:

Olcan dedi ki...

Bizim icin ilk bulusmaydi. Cok keyif aldim. Hepinize tesekkurler. Esim Cetin;den dolayi cok sansliyim, gercekten super bir baba ve es.

Unknown dedi ki...

Daha once katilmak istememize ragmen bir turlu denk getirememistik. Ailecek cok keyif aldigimizi ve sizinle tanismaktan cok mutlu oldugumuzu tekrar tekrar belirtmek istedim. Ve bunca iltifata karsi kizarmaktan baska bisey yapamamanin sIkIntisi var uzerimde... Cok tesekkur ederim.
Sans diyorsunuz ya; iste benim sanstan anladigim biricik esim Olcan ve herseyimiz,kizimiz Imge ....
Sevgiler,

Unknown dedi ki...

Sizlerle bir arada olmak ve seni anladığını bildiğin birileriyle sohbet etmek çok keyifliydi... :)

Teşekkürler :)

fazilet dedi ki...

merhaba yazınızı okurken ve resimlerinize bakarken kıskandım.bende ankaraddayım.2 tane bebeğim var.bende buluşmalarınıza gelmek isterim..

Unknown dedi ki...

Fazilet ne iyi olur , seni tanımak isteriz.Bir sonraki etkinliği bloğumdan duyururum mutlaka umarım gelirsin.Sağlıkla kal , bebişlerine kocaman öpücüklerimle...