21 Şubat 2013 Perşembe

Anne değiiill oğluşum o, "anneanne"

Bu hafta annem ziyaretimize geldi. 
Tam zamanında gelmiş ,
 meğer ne çok özlemişim , ne çok ihtiyacım varmış ona.

Bol çay , bol sohbetle geçiyor bu hafta.
Her şey iyi hoş da yeni yeni konuşmayı öğrenen Uraz "anneanne" demeyi pek kıvıramayıp ikimize de "anne" demiyor mu , çok kıskanıyorum.

-anne burda (kendimi işaret ediyorum) o anneanne tatlım ,diyorum.

ama nafile değişen birşey yok.

Annem de beni kıskandırmak için Uraz her "anne" dediğinde gözlerime muzip muzip bakıp ;
- söyle annem ,diyor.

hobi dükkanı / 2013 şubat Ankara

Ben Uraz'ın yemeğini düşünürken ,annem benim yemeğimi düşünüyor...
- bitir yemeğini kızım , 
özlediğim sesden özlediğim cümle.

Bu hep böyle devam etse , hep ben çocuk hep Uraz çocuk..
Mesela zaman burda dursa.


3 yorum:

Burcininmutfagi dedi ki...

Anne olmak, cocuk olmak ne guzel şey...

Unknown dedi ki...

ikisini aynı anda yaşamak ne büyük şans , şükür şükür şükür :)

wesleejadee dedi ki...

Tithian Wedding Rings
Tithian Wedding titanium nitride gun coating Rings - Tithian Wedding Rings - where is titanium found Tithian Wedding Rings, titanium earrings sensitive ears $75.00. babyliss pro nano titanium curling iron Details. Description. This Wedding Rings collection includes the Tithian Wedding Rings micro titanium trim and $75.00 · ‎In stock