22 Şubat 2013 Cuma

Ankara'lı Anneler 8. buluşma

Ankara'lı anneler ;
23 Şubat 2013 cumartesi günü
saat 14:00 'da Kafes Fırın'da (eskişehir yolu üzeri)
8. kez buluşuyorlar
Detay bilgi :http://www.ardaninannesi.com/

 

------------------------


Uraz bu günlerde sol ayağının üzerine pek basmadan yürümeye 
ve hatta koşmaya çalışıyor. 
Ortopedist eklem yerinde sıvı birikmesi olarak yorumladı durumu.
Biraz gözlem yapıp 1 hafta sonra tekrar dr.a götüreceğiz.

Bu hep böyle midir ? 

Yani tam herşey yoluna girdi diye düşünmeye başlandığında illa bi şey mi çıkar ? 
Bu nedenle biraz siyah beyazım işte ,
annem Uraz'ın bir şeyi olmadığı konusunda direte dursun öte yandan içim içimi kemiriyor elimde değil.

kötü bitmesin istedim bu post ve ekleyeyim dedim ;
Uraz sayı saymaya başladı onun dilinden 

- di , didi , dü ,dö...

hobi dükkanı /2013 şubat -Ankara



5 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

sizi izlemeye aldım...
sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...
sevgiler...

Unknown dedi ki...

Güzel yazılardangoruşmek üzere gurme şirin ...

Burcinin mutfağı dedi ki...

Sevi'cim gözlem altında tutmakta yarar var ama geçici birşey olduguna inanıyorum ben de :)

Olcan dedi ki...

Iyi dusunun iyi olsun! Cocuklarimiz bizim emanetimiz! Onlara birsey olsun istemeyiz. Tarifi olmayan bir sevgiyle sevdigimizden ve korktugumuzdan olumsuz dusunebiliriz. Ama dedigim gibi siz iyi dusunun ki iyi olsun. Gecmis olsun!
Sevgiler Olcan

Unknown dedi ki...

teşekkür ediyorum , gececek bekliyorum.