21 Ocak 2013 Pazartesi

"deyydee" anne yarısıymış

Öyle zamanlar olur ki , bir şey istersiniz ve hemencik oluverir.
İşte böyle bir şey oldu bana da , kızkardeşimle mesajlaşırken "seni Aşti'den kaçta alayım " diye yazdım oysa ortada hiç gelip gitme gibi bir program yoktu.Arada bir özlediğimi ve gelmesini istediğimi belirtmek için yazıyorum böyle .Uraz'ı çok özlediğini de biliyordum ama 15 günde bir h.sonu ve o da sadece pazar günü izin kullanabildiği için ısrar edemiyorum gelmesi konusunda.O da gelmek istediğini ama mümkün olmadığını yazdı . içimden "lütfen gelsin , 1 günlüğüne olsada gelsin" diye geçirdim.10 dk sonra bir mesaj geldi " çok uyguna uçak bileti buldum,cmt.akşamı ordayım, pazar dönüyorum" yazıyordu.

Yetti mi tabiki "hayıııırr" ama çok iyi geldi .


Uraz'dan bana sıra gelmedi.Çıldırdılar birbirlerine  Uraz "deydee" diye dolaştı peşinden.

Bütün İzmir geldi sanki evime Kordon havası esti evimde , kışın ortasında ılık meltem havası aldım.



 


Hiç yorum yok: