14 Ocak 2013 Pazartesi

Bir İzmir'linin gözünden Ankara gezintileri-1

Tam 2 sene önce İzmir'den kalktık geldik Ankara'ya. Daha önce sınavlarım nedeniyle gelmişliğim,gezmişliğim var ama tabiki yaşamak, o şehire ait olmak çok başka.Geldiğimde hamileydim 6,5 aylık, ocak ayında biz geldik ve kar yağmaya başladı.Bir İzmirli'ye daha güzel nasıl bir hediye verebilirdi ki bir şehir.Kendini beyaza boyadı Ankara... Kuruluktan burnum kanamaya başlasada ben kararlıydım tadını çıkaracaktım her anımın.Güneşli gördüğüm her günü değerlendirerek ufak yürüyüşler yapmaya başladım hamile halimle.Yağmurlu günlerdeyse avm'lere koştum.Aman Allahım ne çok avm gezdim...ama bir süre sonra Uraz Paşa'nın da doğumuyla artık açık havalara kaçmak istedik, aynı İzmir'de yaptığımız gibi bol ağaçlı yerlerde ufak yürüyüşler aradı gözümüz.

Ankara'da hiçbir şey yapılamazmış gibi gelse de bazılarına, biz başladık gezmeye.Gölbaşı ,tarihi Hamam Önü ,  Papazın Bağı  yavaş yavaş keşifler başaladı hepsi keyifliydi ama özellikle Karagöl , Eymir Gölü ve Beypazarı sanıyorum bana en çok keyif veren yerler oldu.

Doğayı sevenlere , kar kış dinlemeyenlere Eymir Gölünü özellikle tavsiye ediyorum.Hem şehrin dışında değil,hem de çok dinlendirici bir havası var gölün.Birkaç fotoğrafda sunabilirim.

hobi dükkanı / Ocak 2013

hobi dükkanı / Ocak 2013


hobi dükkanı / Ocak 2013

hobi dükkanı / Ocak 2013

Ve ben bu 2 sene içinde bir şehri başka bir şehirle karşılaştırmamak gerektiğini öğrendim.Her şehir ayrı bir sunuyla geliyor .Yaşadığımız yerden keyif almak istiyorsak , o şehri keşfedip bize sunduklarını görüp zevk almaya bakmak en doğrusu.Ankara'da gezilecek daha çok yer var , bunu ayrı bir yazıda tek tek yazmak gerekecek sanırm.

Hiç yorum yok: