8 Ocak 2013 Salı

kendi halinde "Yeşil-Sarı" bir faaliyet

Zaman koşturuyor bu aralar , Cin Ali'nin serüvenleri gibi Uraz hasta , Uraz yemek yapıyor , Uraz kar yağışını izliyor ,Uraz yemek yemeyi öğreniyor,Uraz Gungam oynuyor,Uraz Lego yapıyor...... şeklinde yaşıyoruz.Öğle uykularını da  iyice azaltan Uraz Paşa'ya oyun dayanmıyor,hemen yenisini istiyor .Kış mevsiminin azizliği gezilerimizi sekteye uğrattı, bir yolunu bulacağız ama ...

Bugün Urazla balon oynadık bolca, oyun sırasında çocukken balona tükenmez kalemle yüz çizdiğimizi  hazırladım . Uraz'a heyecanla bol jest ve mimiklerle anlatmaya çalıştım , bir yandan cd kalemini buldum başladım yüz çizmeye önce korkar sandım  ama dikkatlice izledi Paşa .Sonra elimden kalemi kaptığı gibi yeşil balona saç yapmaya başladı arada oynadı sonra tekrar getirdi kalemi ve çizmemi istedi. çizimler bittikten sonra isim verdik balonlara işte karşınızda Uraz'ı yarım gün oyalayan yeni oyuncakları "yeşil" ve "sarı"  biz yaptık , biz yaptık.. 



hobi dükkanı / Ocak 2013
 Bir dahaki sefere iplerden saç ve düğmelerden göz yapıştırmayı düşünüyorum, yeni oyun arayan anne-babalara da fikir olabilir.


hobi dükkanı / Ocak 2013




Hiç yorum yok: