3 Nisan 2013 Çarşamba

ve şimdi haberler

Çok fazla giremez oldum bu aralar bloguma. Aklım hep buralarda ama.Yazacak o kadar da çok konu var ki bir oturabilsem blogumun başına ...

**** Bir hediyeleşme etkinliğine katıldım ben de , tutamadım kendimi. pemberujlublog 'la eşleşerek başladım hediye aramaya.Uraz'ın azı dişi'nin çıkması arayışlarımı sekteye uğratsa da her dışarı çıkmamda hep aklımın bir köşesinde devam etti arayışlarım . Hediye işlerinde zaten zorlanan ben hiç tanımadığım birine alacağım hediye konusunda epey gel-gitler yaşadım.

Şuraya fotograf eklesem ne iyi olurdu  ama benim kaşif oğlum telefonumdaki bütün fotoları tek hamleyle silmeyi keşfettiği için ne gonderdiğim hediyeyi ne bana gelen hediye paketini ve her biri ayrı düşünülmüş güzel hediyelerimin fotograflarını yükleyemiyorum...Hediyelerim için pemberujlublog 'a tekrar teşekkür ederim.

****Ankaralı Annelerle Mart'ın son cumartesi günü tekrar goruştuk , ne kadar büyüyoruz boyle toplam 30 kişi olduk umarım daha da büyürüz , umarım birlikte güzel , eğlenceli işler de yapabiliriz.Bahar burda  çok güzel yazmış okumak isteyenlerin dikkatine.

**** Uraz büyüdükçe daha etkin zaman geçirir olduk evde. birlikte kek yaptık örneğin. Tezgaha bir sandalye yanaştırdık , blenderi kaptı elimden göğsüne vura vura "ben ben" dedi.Başladık birlikte keki çırpmaya .Sıkılır bırakır sandım ama hiç yılmadan eşlik etti sonuna kadar.Belki bu nedenle hiç kek yemeyen Uraz koca koca dilimleri götürdü . (maşallahhhhhhh ). Salona yaydığı oyuncakları götürmesini istedim bir tarafım inanmayarak geldi aldı odasına götürdü.Odasında girişe ,ayaklatına koymuş ama hiiiiiç önemli değil başka zaman yerlerine de yerleştirecek eminim.Sanırım bu yüzden blogumu ve benim için değerli diğer işlerimi ötelemem.Uraz'la iyi vakit geçiriyor olmama , doyamamam.Bu yüzden bir çırpıda akşam olması. O büyüsün biz babasıyla onu öylece izleyelim.Gösterdiği her gelişimde gözgöze gelelim ve ona çaktırmadan gururlanalım.

****  Son olarak mezeler ilgimi çeker oldu son dönemde.Ayrı bir başlıkta anlatmak daha yaralı olacak sanırım .Balık ve mezelerle ilgili bir kitap edinmenin de ufaktan zamanı geliyor .


                    Bir de başka başka seslerden özenle seçilmiş şarkılardan oluşan TSM. albümü....



Hiç yorum yok: