10 Nisan 2013 Çarşamba

gezegen ailenin Kızılay çıkarması

Ankara'ya iyice alışıyorum sanırım .Benimsemeye başladım ,kıyaslamaları bıraktım...Keyifle geziyorum

Geçtiğimiz h.sonu Kızılay'a gittik , Ankara'ya geldiğimizden beri 2-3 kez gitmişizdir o da Zafer çarşı ve hasta ziyaretidir.Yine bir bahaneyle düştük yollara. Eşim ud öğrenip çalmak istiyordu ben de hobi dükkanına bakmak istiyordum Uraz'da "açık hava yürüşlerinden faydalansın" dedik .İyi ki demişiz eve geldiğimizde hepimiz çok mutluyduk .Fotograf makinemi de almıştım yanıma (ne yapsam çıkamıyorum turistlik hissinden)güzel fotograflar çektim , o fotografları aktaramadım daha laptopa , şimdilik acelem var güzel  telaşelerim...

Hızlıca cumartesi gününün nasıl son bulduğunun fotograflarını paylasıp kaçayım .

Uraz önceden kule yapmaya çalıştığımızda yıkardı , daha keyif alırdı hatta yıkma işinden.Bu aralar kule yapmaya başladık , kompozisyon bile yaratıyoruz.Bu eserimiz köprünün altından geçen yük kamyonu (kamyonuniçinde top varmış bu arada) ve çatıya konan kuş uçak.

bu da benden henüz bitmedi , kenarı taşan yeşil kısımlar temizlenecek ve vernik atılacak.Cunartesi günkü gezimizden ham halde aldım ve boyadım.

Veeee bize güzel cumartesiyi yaşatan billur sesli udumuz...


Hiç yorum yok: