6 Temmuz 2013 Cumartesi

İŞLEYEN ANNE IŞILDAR

Hızlıca iki cümle yazıp cıkacagım ...
Ustelik yazmak istedigim öyle cok konu varken ne kadarını başaracığımı bilmeden ...

********
Özlediğim iş hayatı eskisinden çok daha hızlı, çok daha dolu dolu geçiyor .
Uraz'da ben de sindiriyoruz iyice bu durumu.Arkamızdan "düle düle anne " diye bağıran ve zili çalar çalmaz "anne-baba geldiii" diye çığlıkla karşılayan bize yardımcı , duygusal yükü olmayan bir çocuğumuz var sanırım.

"İşleyen anne ışıldar"...
Hobileri olan , kendine zaman ayıran , çemberin dışına çıkmayı başarabilen , okuyan ,izleyen ,düşünen, düşünmekten yorulan anne ışıldar.
Günün nasıl geçtiğini anlamayan , çocuğuyla oyun oynaya bilen 
" gitbaşından şimdi olmaz" demeyi bilmeyen anne , "elimden bukadarı geliyor " , demeyip araştırıp ve öğrenen kendini , yeteneklerini , aşçılığını ,her türlü bilgisini yenileyen geliştiren anne...
ışıldar - göz kamaştırır....

Seviyorum yenilenme telaşesi içinde olup koşturan yetişmeye çalışan , takip etmeye çalışan anneleri.
Birileri şikayet eder eleştirir ve birileri çözer iş bitirir...

**********

Bu arada evde ,bildiğimiz cam bir kadehin içinde çiçek yetiştiriyorum 3 aydır.
yeşili seven ,gözlerini yeşilde "gezi"ndirmeyi bilen herkese tavsiye ederim.
Bir avuç toprak yeşertebiliyor özümüzü.



 Amacım çiçeğimin büyüyüp büyümeyeceğini test etmekti .Keyifli bir süreçti adını bilmediğim bu çiçek köklerini uzattıkça biraz telaşlandım suyu az rüzgarı hiç olmaması güneşi de yoğun yaşamaması gerektiğini gördüm.Fıs fıs la suladım ve yapraklarından toprağına suyun akmasını izledim 3 günde bir keyifle...




Büyütmeti iyi bilir anneler...Vaz geçmemeyi , beklemeyi ..


Büyüyor çiçeğim.
Gözlerim çiçeğimde "gezi"nirken öyle mutlu oluyorum ki ...



Hiç yorum yok: