26 Aralık 2012 Çarşamba

DO IT YOURSELF (DIY)


                  Bakmayın başlığın İngilizce olduğuna ,proje böyle isimlendirildiği için yazdım.Yabancı bloglarda bir sürü ilginç örnekleri var T-shirtleri kesip ,biçip dönüştürenleri mi ararsınız yoksa basit plastik kaplardan ne harikalar yaratanları mı ....Aslında proje bildiğimiz ve çoğumuzun uyguladığı "eskiyi atma , dönüştür" işlemi.Eskiyen eşyalarımızın , kıyafetlerimizin özellikle anısı olan atmaya kıyamadıklarımızı farklı bir yerde değerlendirme işlemi tamamen.

             Benim de elimde kopan bir kolyemden boncuklar vardı .Atmaya kıyamadım , bir iğne yardımıyla beyaz boncuklarımı lacivert ipe dizdim .Sonra bir tığla zincir çekerek ve çektiğim her zincirin arasına bir boncuk ekleyerek uzunca bir kolyeye elde ettim.Elde ettiğim uzun kolyeyi boyun ölçüme göre katladım ve kat yerlerinden diktim  ve uçlarına klips taktım .Boncukların serpilmiş görüntüsü her zaman çok hoşuma gitmiştir. Bu da farklı bir örneği olsun. Toplam 2 saatimi aldı , t-shirtlerin üzerinde hoş duruyor , türevleri düşünülebilinir .




 






Hiç yorum yok: