29 Aralık 2012 Cumartesi

bol dualı bir post

Dua etmek ne gönül ferahlatıcı ve iç açıcı bir haldir.
Bu sene her duamın başına önce "sağlığı" eklemeyi öğrendim.
Gerçektende herşeyin başının önce "sağlık" olduğunu yaşayarak öğrendim ve tabiki sağlığımız için şükretmeyi ... Şimdi hazır yeniyıl  da yaklaşmışken herkes için önce sağlık ve sonra dualarının kabul olmasını diliyorum.Allah kimseyi sevdikleriyle sınamasın , bütün gönül bağı olanları birbirine bağışlasın.
Mutlu Seneler...

hobi dükkanı / 2012 Aralık

2013 hepimize sağlık ve huzur getirsin , iyi haberler alıp , iyi haberler vereceğimiz bir yıl olsun.



AYRICAAA ; benim yağız delikanlı kardeşimin bugün doğum günü... 
Canım kardeşim ,yeni yaşın kutlu olsun , iyi ki varsın.
Ailemiz için çok güzel bir hediyesin.
 Sağlıklı ,huzurlu , mutlu nice yaşlar diliyorum sana...
Mesafeler sorun olmasın , gönül bağımız hiç kopmasın (slogan gibi oldu :))  

http://www.youtube.com/watch?v=67M_32BMFYQ

Hiç yorum yok: